Drzwi otwartych-zamkniętych ciąg dalszy!
Dziś zapraszamy do kontemplacji naszych pomocy naukowych związanych z językiem polskim.
Najmłodszym proponujemy sensoryczne plansze z alfabetem oraz duży zestaw literek przestrzennych . Przybory te mają za zadanie uruchomić wiele zmysłów dziecka na raz. Kinetyczne poznawanie świata jest często lekceważone przez tradycyjne placówki edukacyjne. Niemniej jednak, jest szczególnie ważne dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, których wrażliwość dotykowa jest wysoka. Ślad pamięciowy jest znacznie bardziej komplementarny kiedy stymulujemy wiele zmysłów jednocześnie.
Dla dzieci umiejących już czytać mamy bibliotekę , która zawiera ponad 1000 pozycji. Uczniowie znajdą tam zarówno słowniki, pozycje naukowe, jak i baśnie oraz powieści dostosowane do różnych grup wiekowych. Czytanie to najprostszy sposób nauki poprawnej polszczyzny. Zachęcamy do tego nie tylko naszych uczniów, ale też wszystkich odbiorców tego posta.
„oswa­ja­nie słów
jest trud­niej­sze
niż oswa­ja­nie ty­gry­sów”
Halina Poświatowska