Drzwi otwartych-zamkniętych ciąg dalszy!
Dziś zapraszamy do kontemplacji naszych pomocy naukowych związanych z językiem polskim.
Najmłodszym proponujemy sensoryczne plansze z alfabetem oraz duży zestaw literek przestrzennych . Przybory te mają za zadanie uruchomić wiele zmysłów dziecka na raz. Kinetyczne poznawanie świata jest często lekceważone przez tradycyjne placówki edukacyjne. Niemniej jednak, jest szczególnie ważne dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, których wrażliwość dotykowa jest wysoka. Ślad pamięciowy jest znacznie bardziej komplementarny kiedy stymulujemy wiele zmysłów jednocześnie.
Dla dzieci umiejących już czytać mamy bibliotekę , która zawiera ponad 1000 pozycji. Uczniowie znajdą tam zarówno słowniki, pozycje naukowe, jak i baśnie oraz powieści dostosowane do różnych grup wiekowych. Czytanie to najprostszy sposób nauki poprawnej polszczyzny. Zachęcamy do tego nie tylko naszych uczniów, ale też wszystkich odbiorców tego posta.
„oswajanie słów
jest trudniejsze
niż oswajanie tygrysów”
Halina Poświatowska